Armello Başlangıç Yardımı

Böyle bir oyun hakkında yazı yazarken nasıl başlanılır bilemedim. Ancak elimden geldiğince, aklınızı karıştırmadan, sizi muhteşem masalsı oyuna hazırlamaya çalışacağım. Bu kılavuz sizi oyunda uzman yapmayacak ancak oyundaki ihtimallere karşı bilgilendirecek.

Öncelikle Armello nedir? Bununla başlayalım. En iyisi bir liste ile anlatmak:
  • Masalsı grafikler
  • Dijital bir masa oyunu (kızma birader, monopoly gibi)
  • Sıra tabanlı
  • Rastgele oluşturulan harita
  • İsteğe bağlı görevler
  • Tek kişi (bilgisayara karşı) veya çoklu oyunculu (4 kişiye kadar)
  • Kartlar, zarlar, yüzük ve tılsımlar ile zengin oynanış.
Şimdi de bir fragmanına bakın:



Karışmadı değil mi? Hepsine tekrar döneceğiz ancak devam etmeden önce yukarıdaki listeyi bir daha okuyun.

Tekrar benimleyseniz devam edelim. Armello bir Kickstarter projesi ile League of Geeks tarafından 2015'te yapıldı. Şimdilik Steam'den satın alınabilir. Windows, Linux ve Mac'te oynanabilir. GOG sürümü, ne yazık ki GOG topluluğunun kendilerinin Steam kullanıcılarına göre ikinci sınıf olarak görüldüğü iddiası ile kaldırıldı. Armello'nun bir dijital bir masa oyunu olduğunu söyledim. Normalde bir masa oyununa başladığınızda oyunun bitmeyeceğinden korkabilirsiniz. Ancak bu oyunda böyle bir korkunuz olmasın. Bir oyun yaklaşık bir saat içinde sonlanıyor. Masa oyunu olduğundan sakince oynamak önemli. Oyunda dikkat etmeniz gerek çok fazla unsur var; bunlardan ilki seçeceğiniz karakter (hero - kahraman). Ancak buna en son değineceğiz.

Eğer DLC satın almadıysanız oyunda seçebileceğiniz 8 karakter var. Oyunun Prologue kısmını oynarsanız, hemen hemen her şeyden bahsediliyor. Oldukça eğlenceli olan bu öğreticiyi tamamlamanızı öneririm.

Oyunda ne yazık ki Türkçe yok. Geliştiricilere attığım e-postadan gelen cevapta yakın zamanda henüz bir destek düşünülmediği söylendi. Ancak hikaye bazlı bir oyun olmadığından yüksek seviye İngilizce gerekmiyor.

Amaç

Oyunda tek bir amacınız var: Rot (çürüme) sebebi ile deliye dönen Aslan Kral'ın tacını almak. Başta kötü bir şey gibi görünebilir ancak tacı almazsanız Armello şehri kötüye gidecek. Oyunda gece ve gündüz olmak üzere bir gün içerisinde iki kere tur hakkınız oluyor. 9 canı olan kralın her sabah bir canı gidiyor, her akşam da +1 çürüme değeri kazanıyor. Yani kimse bir şey yapmasa bile oyun en geç 9 gün sonra bitiyor (18 tur).

Kazanma koşulları

Oyunu farklı yapan özelliklerden biri bu. Oyunu şu şekillerde kazanabilirsiniz:
  • Kralı öldürüp tacı alarak - Savaş zaferi
  • Toplayacağınız 4 kristali krala teslim edip hastalığını temizleyerek - Ruh Taşı zaferi
  • Kralın canı kendiliğinden bittiğinde prestij lideri olarak - Prestij zaferi
  • Kraldan daha fazla çürülme değerine sahipken kralı öldürerek - Çürüme zaferi
Peki hangi zafer ile bitirmek mantıklı?

Herhangi biri size uygun olabilir. Seçtiğiniz karaktere göre bir kazanma koşulu belirlemelisiniz. Oyuna başladığınızda verilecek veya oyun boyunca edineceğiniz kartlara (kartlar aşağıda anlatılacak) göre koşulu değiştirebilirsiniz. Hiçbir zaman en iyi yol bu denilemez.

Oynanış

Sanırım anlatması en zor kısım burası olacak. Şimdiye kadar henüz sanal masayı görmediniz ve ne yapacağınızı bilmiyorsunuz. Ancak oyunun sıra tabanlı olduğunu, hem gündüz ve hem gece olmak üzere bir gün içerisinde iki tura sahip olduğunuzu öğrendiniz. Aynı zamanda amacın, kralın tacını almak olduğunu da. O zaman kahramanınızdan bağımsız olan kurallardan birazcık bahsedebiliriz.

Oyuna gündüz başlıyoruz. Bu demektir ki kralın başta bir canı gidecek. İlk başladığınızda bir görev (Quest) seçeceksiniz. İlk görevin seçilmesi zorunlu yapılması ise isteğe bağlı. Sonraki görevler ise tamamen isteğe bağlı. Karakterinize bağlı olarak görevlerin isimleri ve getirileri farklı olabilir, bu tamamen rastgele. Sadece göz aşinalığı olması açısından aşağıdaki 3 göreve bakın.









Görev seçim ekranı






















Soldaki görev başarıyla tamamlandığında bir hazine (sarı hazine simgesi) - bu durumda altı çizili Mirror Cape, ortadakinde bir ruh taşı (kristal simgesi) Spirit Stone, sağdaki görevde ise bir destekçi (kurbağamsı bir simge) Berserker kazanacaksınız.

Hazineler genellikle envanterinize yerleştirilebilen, savaş sırasında size faydalı olabilecek (hatta karşıya zararlı olabilecek) nesneler oluyor. Ruh taşlarından dört tane toplandığında kralı çürümeden temizlemek için kullanılabiliyor. Destekçi ise yol boyunca size eşlik ediyor ve çeşitli kalıcı özellikler sağlıyor. Hazine veya yerleştirilebilir diğer ögelerin sayısı üçü aşamıyor. Dördüncüyü kullanabilmek için yerleştirilmiş nesnelerden birinin üzerine sürükleyip, mevcut olanı feda etmeniz gerekli. Aynı şey destekçilerde de geçerli. Ruh taşlarında ise bir sınır yok.

Görevlerin ortasındaki Rewards (ödüller), görev tamamlandığında elde edeceğiniz nitelikleri gösteriyor. Örneğin ortadaki görev tamamlandığında +1 Kılıç ve +1 Taç (bunlara değineceğiz) kazanacaksınız. Özetle; sol alttaki kılıç 5 iken 6 ve sağ altta sağdan ikinci taç 0 iken 1 olacak.

Görevlerle ilgili son olarak da görev kartının altındaki simgeleri açıklayalım. Her görev sizin bir kabiliyetinizi test ediyor. Görevi tamamlamak için görevi seçtikten sonra masada gösterilen yere gitmelisiniz. Gittikten sonra size iki seçenek sunulacak. Solda zor olan seçenek kartın altındaki kabiliyetin test edildiği seçenek; sağdaki güvenli seçenek ise bu testin yapılmadığı seçenek. İki seçenekte de +1 yazan iyileştirmeleri alıyorsunuz. Zor olan seçenekte alttaki kabiliyet seviyeniz ne kadar yüksekse kazanmak için o kadar şansınız yüksek olacak. Peki o zaman neden güvenli olanı seçmeyeyim? Çünkü güvenli olanı seçtiğinizde altı çizili olan nesneyi kazanamayacaksınız. Zor olanı seçtiğinizde de iş şansınıza kalmış. Bu durumda test edilen kabiliyetinizdeki sayı kadar zar 100 defa atılıp görevde başarılı olup olmayacağınıza karar verilir. Şimdi aşağıdaki resme bakın:

Soldaki zor olan seçildiğinde kupa kabiliyeti sınanacak. Kazanma şansı %50 (5 olduğu için). Kazanırsa Brilliant Fool adındaki destekçi, kaybedilirse de -1 Prestij (Taç) olacak. Güvenli seçenek seçildiğinde sadece +1 Kupa ve +1 Taç olacak.
Gösterilen üç görevden birini seçtiğinizde, aynıları bir daha gelmeyecek. Bu yüzden seçiminizi kazanma koşulunuzu düşünerek dikkatlice yapın.

Armello Masası

Oyunun karakterden bağımsız ilk kurallarından bahsettik. Aşağıda, oyunun büyük bölümünü geçireceğiniz Armello oyun masasını görüyorsunuz.

Armello Masası
Azami sayıda şey açıklayabileceğim en uygun resim olarak bunu buldum. Şimdi burada gördüğümüz şeylere bakalım:

1. Kahraman Portresi

Burada şu anda seçili karakterin (kahramanın) sağlığını (bu durumda 5 kalp), vesikalık fotoğrafını, fotoğrafının sol altında ait olduğu klanı (klan açıklamaları aşağıda) ve sağ altında da kalan AP (hareket puanı - şu anda 1) görüyorsunuz. AP, sıra tabanlı oyunlarda turunuzun bitmesine kalan hareket sayısını belirtir. Armello'da tüm kahramanlar 3 AP ile başlar ve çevresindeki 6 altıgenden birine ilerlediklerinde ya da saldırı yaptıklarında 1 AP kaybederler. Buna istisna olarak, ilerlenecek altıgen bir dağ ise, karakterden 2 AP düşülür. AP bittikten sonra artık hareket edilemez ve sadece resimde 2 ile gösterilen kartlar oynanabilir. Kart oynanmayacaksa 6 ile gösterilen güneş düğmesine basılı tutularak tur bitirilir ve sıra diğer karakterlere geçer.

2. Elinizdeki Oynanabilecek Kartlar

Oyunun akışını ve zorluğunu değiştiren şeylerden biri de eldeki veya envanterdeki kartlar. Bir kahraman elinde en fazla 3 kısmında gösterilen KUPA simgesi kadar (Wits değeri) kart taşıyabilir (yukarıdaki karaktere göre azami 4 kart). Kartları envanterinde kullanırsa veya imha ederse (savaş kısmında anlatılacak) her karakter günbatımında KUPA sayısına ulaşıncaya kadar daha kart seçebilir. Daha önce de bahsettiğimiz gibi envanterinizde en fazla üç kart yerleştirebilirsiniz. Kartlarınız eğer destekçi kartı ise, üç taneye kadar da destekçiniz olabilir.

3. Kabiliyetler

Oyunda kabiliyetler dört gruba ayrılmıştır. Her kahramanın 16 puanı bu dört kabiliyete dağıtılmıştır.

Soldan sağa bu kabiliyetleri tanıyalım:

Kılıç (Fight): Dövüşlerde veya kılıç testi yapılan görevlerde Armello zar sayısını (zar ileride anlatılacak) belirler.
Kalp (Body): HP (hit point) ya da sağlık olarak düşünülebilir. Soldaki sayı şu anki sağlığınız, sağdaki de azami sağlığınızdır. Aynı zamanda 1 bölümünde de bu değer görülebilir. Kalp sayınız sıfıra düştüğünde ölürsünüz, AP'niz sıfırlanır ve başlangıç altıgenine gönderilirsiniz. Aldığınız her darbe -1 Kalp'tir. Buradaki azami sayı, aynı zamanda Kalp kabiliyeti sınanan görevlerde kullanılacak Armello zar sayısını gösterir.
Kupa (Wits): Elinizde tutabileceğiniz azami kart sayısıdır. Aynı zamanda Kupa kabiliyetinizin sınanacağı görevlerde de Armello zar sayısını belirler. Örneğin yukarıdaki resimde dörtten fazla kart tutulamaz.
Alev (Spirit): Kullanacağınız büyü (Spell) kartlarının menzilini belirler. Şu andaki üç değeri, bir büyünün en fazla üç adımda gidilebilecek altıgene uygulanabileceğini gösterir.

Buradaki varsayılan değerler, kahramandan kahramana göre değişir, ancak kullandığınız kartlara, veya tamamladığınız görevlere göre artış gösterebilir. Kazanma koşulunu bu değerlere göre belirlemeniz de önemli.

4. Oyun Günlüğü

Oyunda gerçekleşen her şeyi burada görebilirsiniz. Yukarı oka basarak geçmiş olayları da görüntüleyebilirsiniz. Altı çizili satırlara gelerek yapılan eylemi daha detaylı görebilirsiniz.

5. Bedeller

Oyunda elinizden oynadığınız ya da envanterinize yerleştirdiğiniz her kart için üzerindeki bedeli ödersiniz. Bulduğunuz hazineler genellikle ücretsizdir ancak çoğu kartın bir bedeli mevcuttur.

Altın (Gold): En basit birim. Kartı oynadığınızda değeri hazinenizden düşülür. Her kahraman, her şafak 1 + Sahip Olunan Köy sayısı kadar altın kazanır. Ayrıca zindanlardan da altın kazanılabilir.
Sihir (Magic): Genellikle büyü kartları için birimdir. Her günbatımında Alev (Spirit) sayısına eşitlenir. Bu yüzden gün batımı olmadan büyü kartlarının kullanılması önerilir.
Prestij (Prestige): Diğer kahramanları öldürünce, köye sahip olunca veya görev yapınca artar. En yüksek prestije sahip olan kişi, kral kendi kendine ölürse oyunu kazanmış sayılır. Kahraman her öldüğünde prestiji bir azalır. Prestiji en yüksek kahraman, her sabah kral tarafından çağrılıp tüm gün boyunca geçerli olacak bir fermanı seçer.
Çürüme (Rot): Bozunmuş (Corrupted) yaratıklar tarafından öldürülünce, çürüme getiren kartları kullanınca artar. Çürümesi sıfırdan büyük kahramanların sağlığı hergün bir azalır. Çürüme değeri beşten fazlaysa kahraman artık bozunmuştur ve oyunda bu karakter için farklı kurallar aktif olur (Bkz. Corruption).

6. Turu Bitir Düğmesi

Artık AP'niz kalmadıysa ve oynamak istediğiniz kart yoksa, günü 12 saat ileri almak için basılı tutun. AP'niz bitmeden de turu bitirebilirsiniz - ki çoğu durumda önerilmez.

7. Görevler, Envanter, Kahraman Düğmeleri

Yukarıdan aşağı:

- Aktif ve tamamladığınız görevleri görmek için tıklayın.
- Envanterinizi görüntülemek, elinizdeki kartları yerleştirmek vb. için tıklayın. Kartlar yerleştirilebilir ise, kartları sürüklediğinizde de envanter otomatik açılır. Buradan ayrıca diğer kahramanların (ve kralın) yerleştirdiği kartları da görebilirsiniz. Kahramana saldırmadan önce bakmakta fayda var.
- Kahramanınızın veya diğer kahramanların (kral dahil) özelliklerini görmek için tıklayın.

8. Seçenekler Menüsü

9. Sahip Olunmamış Köy

Bu altıgenin üzerine yürüyerek köye sahip olabilirsiniz. Bu köy her gündoğumunda size 1 altın getirecektir. Sahip olduğunuz her köy için aynı zamanda +1 prestij kazanırsınız.

10. Seçili karakter (veya sizin karakteriniz)

Hareket ettirmek için çevresindeki 6 bölgeden birini seçin. Şu anda 1 bölümünde 1 AP kaldığından, karakter dağ hariç bir yere hareket ettirilebilir.

11. Sahipli Köy

Bu köy sahibine her gündoğumunda 1 altın getirecektir. Üzerine oynayarak geri alabilirsiniz. Örneğin Mercurio ile oynuyorsanız, bu altıgene geldiğinizde önceki sahibinden 1 altın çalarsınız.

12. Orman

Orman altıgenleri, içinde bulunduğu kahramana gece gizlilik (stealth) sağlar. Gizliliğe sahip kahramanlar saldırdıklarında veya saldırıldıklarında, etkileşime geçtiği kişinin elindeki kartları kilitlerler ve imha etmelerini engellerler (imha ileride). Burada aynı zamanda kral muhafızı görülmekte. Bir kahraman üzerine ödül konmadıkça, kahraman kralı tehdit etmedikçe (15 numaralı kaleye girmedikçe) veya kahraman muhafıza saldırmadıkça nötr olacaklardır.

13. Taş Çemberi (Stone Circle)

Eğer başka bir yerde yoksa, her gece bir çemberde ruh taşı kristallenir. Üzerine giderek toplayabilirsiniz. Biliyorsunuz ki dört adet taş toplayarak Ruh Taşı zaferini elde edebilirsiniz. Buralara girmek aynı zamanda sağlığınızı bir artırır. Eğer Bozulmuş bir durumdaysanız (Rot >= 5), buraya girdiğinizde ölürsünüz.

14. Dağ Altıgeni

Buraya girmek için 2 AP gereklidir. Ancak içinde bulunduğunuz sürece +1 savunmanız (Defence) olur.

15. Kale

Kralla yüzleşeceğiniz bölgedir. Bu bölgeye 4 farklı yerden girebilirsiniz. Girdiğiniz zaman tüm AP'leriniz tüketilecek ve zorlu bir tuzakla (Peril) karşılaşacaksınız. Tuzağı aşabilmek için attığınız zarlar tuzağın şekillerini tutmalı. Tuzağın sizdeki hangi kabiliyeti kullanacağını girdiğiniz yerin bayrağına bakarak anlayabilirsiniz. İçeri girdiğinizde aynı zamanda tüm kraliyet muhafızları size düşman gözüyle bakacak ve saldırmaya başlayacaktır.

16. Ek

Resimde olmamasına rağmen Bataklık (Swamp) türünde bir altıgen daha bulunmakta. Bu altıgene girdiğinizde sağlığınız bir azalır. Eğer çürüme seviyeniz sıfırdan büyükse veya tek sağlığınız kalmışsa buraya girmemeye dikkat edin.

Armello Zarı


Armello Zarı
Aşina olmanız gereken şeylerden biri de Armello zarı. Zar, kart oynama hariç oyunda hemen hemen her yerde kullanılıyor. Bir 

Aslında sıradan bir zar, ancak sayılar yerine simgeler var. Şimdi bu simgeleri tanıyalım:

Güneş (Sun): Gündüz ise KILIÇ sayılır, gece ise yok olur
Kalkan (Shield): Savunma (Defence) sayılır. Karşı karakterin KILIÇ sembollerini yok eder.
Solucan (Worm): Normalde yok olur, ancak Bozulmuş (Corrupted) iseniz AĞAÇ gibi sayılır.
Kılıç (Swords): Saldırıdır. Her kılıç karşıya bir darbe demektir
Ay (Moon): Gece ise KILIÇ sayılır, gündüz ise yok olur
Ağaç (Wyld): KILIÇ sayılır ve zar patlar. Zarın patlaması yeni bir zar çıkması demektir.

Dövüş

Normal dövüşlerde Kılıç kabiliyeti (masa resminde sol altta 3 numaralı alanda) atılacak zar sayısını belirler. Örneğin yine masa resmindeki değer dört olduğundan, bu kahraman dövüşe dört zar atarak başlar. Eğer envanterine yerleştirdiği kartlar zar sayısını artırıyorsa daha fazla zara sahip olabilir. Zar sayısının az olması kaybedileceği anlamına gelmez, çünkü AĞAÇ veya SOLUCAN sembolleri yeni zarlar üretebilir. Ayrıca seçilen kahramanın ait olduğu klana göre gündüz veya gece daha fazla zar sahibi olabilir. Aşağıdaki resme bakın:

Thane ve Mercurio Savaşı
Yukarıdaki savaşın henüz başladığını varsayarak savaş durumunu özetleyelim.

Thane:
  • 5 zarla başlıyor çünkü Sol alttaki Kılıç (Fight) kabiliyeti 5.
  • İsminin altındaki ay simgesi bunun bir gece klanı olduğunu gösteriyor. Bu nedenle +1 zara sahip.
  • Kırık kalkan simgesini şimdilik es geçelim.
  • Savaşın yapıldığı zaman dilimi gece, bunu atılan zarlardan AY'ın darbe bölümünde olduğundan anlıyoruz.
  • AĞAÇ zarı patlamış, darbe kısmında. Demek ki kahramanımız Corrupted değil. O zaman yeni bir zar verilmiş.
  • Parlak kılıcı da kırık kalkanı es geçtiğimizden yoksayıyoruz.
Mercurio:
  • 4 zarla başlıyor çünkü kendi bölgesindeki Kılıç (Fight) kabiliyeti 4.
  • İsminin altında AY var, demek ki gece klanı. +1 zar.
  • SOLUCAN simgelerini görüyoruz. Bu demek ki, bu kahraman Corrupted. SOLUCAN simgeleri de bu kahramana iki tane daha zar vermiş.
  • Bu kahramandaki de parlayan kalkanı yoksayıyoruz.
Ortada da şu anda siyah görünen bir dairesel bölge var. Bunu da aşağıda göreceğiz.

Öncelikle, şu anki duruma göre kimin kazanacağına bakalım:

Parlayan nesneleri yoksayarak:

Thane 8 saldırı, 2 savunmaya sahip. Mercurio 4 saldırı ve 2 savunmaya sahip. Savunmalar saldırı puanlarını yok ediyor ve şu sonuç çıkıyor:

Thane 6 saldırı = 2 Mercurio saldırı

Bu değerleri sağlıklarından çıkaralım:

Thane sağlık 3-2 (Mercurio hasarı) = 1/4
Mercurio sağlık 1-6 (Thane hasarı) = 0/4

Savaş sonunda Thane ayakta kaldığı için +1 prestij alıyor. Mercurio ise öldüğü için başlangıç konumuna döndürülüyor. Mercurio 1 hasar daha yapsaydı ve Thane de ölseydi, ikisi de birbirini öldürmüş olacaktı. Bu durumda hiçbir tarafın prestij durumunda değişiklik olmamış olacaktı.

Peki savaş sonunda ne oluyor? Savaşı Thane başlatmışsa, Mercurio'nun altıgenine ilerliyor. Mercurio başlatmışsa da olduğu yerde kalıyor. Savaşı da karakterimizde AP varken, savaşmak istediğimiz karakterin altıgenine hareket ederek başlatıyoruz.

Parlayan şeyleri neden yoksaydık? Devam edelim.

Kartlar

Oyundaki en önemli diğer unsurlardan biri. Kartlar tüm karakterlere rastgele dağıtılır ve tüm karakterler tarafından oynanabilir. Her günbatımında, kahramanlar Wits sayısına ulaşıncaya kadar kart çeker. Armello'da 5 tür kart bulunur. Her birinin kendine özgü rengi vardır: Öge (Item) Kartları, Büyü (Spell) Kartları, Hile (Trickery) Kartları, Destekçi (Follower) Kartları ve Hazine (Treasure) Kartları.

Telaş (Haste) Büyü Kartı
Yukarıda kartlardan birini görüyorsunuz (Yeşil renkte, sihir kartı). Oyunda şu anda 152 kart mevcut. Kartlar kahramandan bağımsız olarak herhangi bir kahraman tarafından oynanabilir.

Her kartın üst orta kısmında adı yazıyor. Sol üst kısmında bu kartın nerede kullanılabileceği yazıyor. Bu durumda bir kahramana oynanıyor. Unutmayın! Bu kart size avantaj sağlayacak bir kart ama bunu farklı bir kahramana da oynayabilirsiniz. Bazı kartlar köylere yada boş alanlara oynanıyor.

Bunun altında kartın ne yaptığı yazıyor. Bu kart sonraki 2 tur için +1 AP verecek. Yani her tura 4 AP ile başlayacağız. Bu kartı kullandığınızda bedeller kısmından (5) 3 Sihir (Magic) düşecek. Bundan az sihiriniz varsa kartı oynayamazsınız. Sol alttaki ferman üzerine geldiğinizde kartla ilgili bir kısa söz göreceksiniz.

Kartın sağ altında ise, kartı oynadığınızda hemen mi (yıldırım) yoksa bir tuzak mı (kuru kafa resmi - kartın oynandığı birime gelen kahramana uygulanır) uygulanacağını görüyorsunuz.

Yukarıdaki savaş anında ortadaki dairesel alandan bahsetmiştim. Savaş başlamadan önce burası alevli halde duruyor ve bir zamanlayıcı başlıyor. Zamanlayıcı bitene kadar elinizdeki kartları bu alana sürükleyip yakabiliyorsunuz. Her kartın sağ üstünde Armello Zarı'nın 6 yüzünden biri bulunuyor. Kartı yaktığınızda zarlarınızdan bir tanesi alınıp bu simgeye dönüştürülüyor. Örneğin çok pahalı bir kart varsa, bunu yakarak size faydalı olmasını sağlayabilirsiniz.

Öge (Item) Kartları envanterinize konulabiliyor. Envanterinize koyduğunuzda bazen ek bir savunma, bazen de ek bir kalkan kazanabiliyorsunuz. Bazen kartlar zarlarınıza ek özellikler verebiliyor. Bunlar da bu ek özelliğin geldiği zarı parlak yaparak gösteriliyor. Örneğin kılıcınız parlaksa, bu kılıca gelindiğinde karşının kalkanını yoksayıp bir saldırı puanı kazanıyorsunuz. Benzer şekilde, bir kalkan parlıyorsa, gelen kılıcı durdurup, aksine karşıya bir karşı atak yapabiliyor.

Oyunun tüm kuralları bunlar. Yakında bir video çekip buraya eklemeyi düşünüyorum. Umarım daha fazla aklınızı karıştırmadan oynamanıza yardımcı olacak bilgiler vermişimdir. Oyunla ilgili sorularınız varsa buradan yanıtlamaya çalışacağım.



İyi oyunlar...

Yorumlar

  1. Great post. A brief discussion about anger management. Thanks for sharing your tips.

    you can check my website:gamersbone.com
    You can find there lot's of free stuff like free Armello skins and many more!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar