Democracy 3 Türkçe Yama

Democracy 3, bir ülkenin başına gelip rejimler, kanunlar, yaptırımlar, vergiler uygulayıp kaldırabilmenizi sağlayan bir simülasyon oyunu. Tek bir kişi tarafından yapılmış.

Oyunun açıklamasının Türkçesi:

Hiç başkan olmak istediniz mi? Ya da başbakan? Ülkeyi daha iyi mi yöneteceğinizi düşünüyorsunuz? Kabul edelim, şu anki siyasi liderlerimizden daha kötü bir iş çıkaramazsınız.

Suç, İşsizlik, Ulusal Borç, Terörizm, İklim Değişikliği... Batılı sanayileşmiş ulusların karşılaştığı sorunların çözümlerini biliyor musunuz? İşte öğrenme şansınız...

Oyunu şu sitelerden alabilirsiniz:

Humble Bundle (Steam+DRM'siz): https://www.humblebundle.com/store/democracy-3
GOG (DRM'siz): https://www.gog.com/game/democracy_3
Steam: http://store.steampowered.com/app/245470/Democracy_3/

Oyun Windows, Linux ve Mac'te oynanabilir.

Oyunun mevcut Türkçe yamasını %95'in üzerine getirdim ve çeviri hatalarını düzelttim. Oyunun yamasını şuradan indirebilirsiniz (İndirdikten sonra Democracy 3 klasörünün içine açın ve mevcut dosyaların üzerine yazın:

https://drive.google.com/file/d/0BxvgDF2UUmuhd2Y1UW5peU15c3M/view?usp=sharing&resourcekey=0-YcDxCn6VEZOUlpT6eqJp8g

Yakında oynanış videosunu YouTube'a koyabilirim. Takipte kalın.


Yorumlar

  1. tamamlayacakmısın reis 100 de 100 e

    YanıtlaSil
  2. modlar la geçerlimi acaba ve eksik yerler önemli yerlermi cevap verirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok fazla yer kalmadi aslinda. Ancak gelistirici e-postama dönüs yapmadi. Artik Turkce karakterler de destekleniyor. Modlarla uyumlu mu denemedim, ancak DLC'ler sorun cikarmiyor.

      Sil
  3. ben steamden orjinal aldım türkçe yamayı yazıldıgı gibi indirip kopyaladim ama türkçe olmadı yapmam gereken baska bisey mi var??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyalar üzerine yazilsin diye bir uyari vermesi gerekiyor. Bu uyariyi verdi mi? ve kabul ettin mi?

      Sil
    2. oyunu sildim tekrar yukledim sonra da yamayı ekledim ama uzerine yazılsın mı diye bi uyarı vermedi. ne yapmam lazım?

      Sil
    3. Eger hata vermediyse yanlis klasöre aciyorsun demektir.

      Sil
    4. Başka bir yol için Steam'den Library'e gelip Democracy 3'ü sağ tıklayın. "Properties/Özellikler"den "Local Files/Yerel dosyalar"a tıklayın. "Browse Local Files/Yerel" dosyalara gidin. Buradan indirdiğiniz "Data" klasörünü açtığınız yere atın. Hedefteki dosyayı değiştire tıklayın.

      Sil
  4. hatırlayamadim galiba vermedi.

    YanıtlaSil
  5. Ben bu dosyaları açıp yamayı devam ettireyim dedim ama olmuyor, hata veriyor. a harfini b yapıp çıksam, oyunan atıyor. Neden böyle? Yapabilen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örnek dosyayi gönderebilirsen bakabilirim. Ancak ceviri sistemi degismis olabilir. Bir de tirnak isareti kullaniyorsan bunlar da dosyayi bozuyor.

      Sil
  6. Selamlar dostum. Mac üzerinde oyunun türkçe yamasını kurmauya çalışıyorum ancak indirdiğim data dosyasını oyunun ikonuna sağ tık paket içeriğini göster dediğimde kopyalıyorum ancak oyun çöküyor. Yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. oyunu açılırken çökertiyor. yeniden bakmanız lazım

    YanıtlaSil
  8. neden olmuyor oyun hata veriyor
    oyundan atıyor bizi
    data clasör değişiyor içindeki türkce oluyor seavs başlatıyorum
    oyundan atıyor lütfen günceleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Sanirim artik oyundaki degisikliklerden dolayi yama calismiyor. Bakip güncelleyecegim.

      Sil
  9. girdikten sonra oyun yüklediğimde oyundan atıyor nedne

    YanıtlaSil
  10. bende aynı sorunu yaşıyorum. oyuna girip ülke seçtikten sonra atıyor. güncelleme yaparsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar